5 januari 2010

Att de redan är 2010, tiden har gått fort, nästan för fort! :O
idag har jag vatt trött hela  dan eftersom jag var tvungen
att stiga upp vid 8 :O då drog jag åå far min till nössjö
eftersom jag skulle till tandläkaren. och har kommit på
något jag trodde var omöjligt, jag skrattade när jag var där :O xD
haha.. sen kom vi till vetlanda där jag träffade på simon s
och antoino ;P haha där vi gick in på lindex, de var ganska kul ! xD
HAH


när de är rea måste man väl ändå testa ;) HAHA
snacka om att bjuda på sig själva! xD


Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha, jo du liz jag gillar din blogg grymt mykt:D <3

2010-01-08 @ 20:12:20
URL: http://smalltrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0