Mitt 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? - ja de klart ;)


2. Höll du några av dina nyårslöften? - faktiskt, jag ska bli smalare ! :O hänga md ickis till gymmet ;D 


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - ne de tror jag inte!


4. Dog någon som stod dig nära? - jag kände han knappt men han gick ändå på samma skola! "/


5. Vilka länder besökte du? - Sverige. xD


6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? - ett riktigt liv, vt-09 <3


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? - inget speciellt.!


8. Vad var din största framgång 2009? - jag kämpade för mig själv.


9. Största misstaget? - alla gånger jag gjort bort mig kanske !


10. Har du varit sjuk eller skadat dig - både och :S !


11. Bästa köpet? - oj då , de vet jag inte, mycke bra.


12. Vad spenderade du mest pengar på? - Kläder tror jag ! eller kanske kontantkort xD


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? - Alla vänner + sommarn <3


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?- lips of an angle! :O


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?- både och tror jag !


16. Vad önskar du att du gjort mer? - förendrat allt, tränat mer kanske :P


17. Vad önskar du att du gjort mindre? - varit konsig.


18. Hur tillbringade du julen? - släkten ofc. :)


19. Blev du kär i år? - aa :P


20. Hur många one night stands? - inga..


21. Favoritprogram på TV? - One Three Hill. och andra avenyn .. men de är bara för defanns inget annat ;)


22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? - beror på vart man vill komma.


23. Bästa boken du läste i år? - jag har bara läst en bok eller kanske 2, de var 7b böckerna xD


24. Största musikaliska upptäckten? - -


25. Något du önskade dig och fick? - jupp :D


26. Något du önskade dig men inte fick? - haha ja, men så brukar de bli ;)


27. Årets bästa film? - ingen aning, finns så många bra ! :D


28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? - latademig eftersom de var påsklov :D


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? - Dedet kan man lungt säga.


30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? - ??


31. Vad fick dig att må bra? - Mina sanna vänner.


32. Vilken kändis var du mest sugen på? - det finns många ;) .


33. Vem saknade du? - En massa.


34. Har du bråkat mycket i år? - ne de tror jag inte :P


35. De bästa nya människorna du träffade? - Jag har träffat många bra människor :)

Kommentarer
Postat av: maja

Liz på din fördelsedag spelade du Pingis:)<z3

2010-02-07 @ 19:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0